Lakáskiadás hirdetés

Milyen hirdetések kellenek ahhoz, hogy a kiadásra váró lakás minél hamarabb elkeljen?

A sikeres lakáskiadáshoz egy jól megírt lakáskiadás hirdetés feladása az egyik legegyszerűbb út.
De mitől válik egy lakáskiadás hirdetés hatékonnyá?

Összeszedtük nektek azokat a tényezőket és hasznos tippeket, melyekre érdemes odafigyelni a lakáskiadás hirdetés összeállításakor.
Amennyiben a Kinek?, Mit?, Hogyan?, Hol? és Miért? kérdőszavakra kielégítő választ nyújt az általad feladott lakáskiadás hirdetés, nem nyúlhatsz mellé.
Hogy egészen pontosan mire is gondolunk? Vegyük sorra az öt kérdést és azt, hogyan válaszold meg őket.

1. KINEK?

Mielőtt nekiállsz a lakáskiadás hirdetés megfogalmazásának, döntsd el, hogy kihez szeretnél szólni, vagyis ki a célközönség?
Egy igazán sikeres hirdetés megírásához nem kell marketingszakértőnek lenned, de nem árt tisztában lenni vele, kinek szól a felhívás.

Míg egy nagy, többszobás lakás esetén érdemes a családokat megcélozni, addig egy kis stúdiólakásnál a diákokat és fiatalokat kell megszólítanod. Szóval a méret megadhatja az irányt.
Persze, nem csak az ingaltan méretét, hanem az ingatlan elhelyezkedését is figyelembe kell venni a célközönség meghatározásánál.

Ilyenkor képzeld magad a leendő albérlő helyébe….
Írd le azt, amire te magad is kíváncsi lennél a lakással kapcsolatban.
Emeld ki a célközönség számára előnyös, vonzó tulajdonságait az ingatlannak.

Ha pedig konkrétan tudod, hogy milyen albérlőt keresel, vagy éppenséggel azt, hogy milyet nem, akkor azt is nyugodtan megfogalmazhatod, így elkerülheted a későbbi kellemetlenségeket. Pl.: nem dohányzó, kisállat nem megengedett stb.

Lakaskiadas Kinek
Fontos, hogy beszéljünk a bérlők nyelvén

2. MIT?

Ha már tudod, kinek hirdetsz, vedd figyelembe, hogy mi az, amit hirdetsz. A legfontosabb, hogy ne áruljunk zsákbamacskát, a leírás legyen a valóságnak megfelelő.
A lakáskiadás hirdetés nem attól lesz sikeres, hogy elferdítjük az igazságot, és a felújítandó garzont luxuslakásként próbáljuk reklámozni.
Magyarul abból, ha a lakáshirdetésben valótlant állítunk, semmi hasznunk nem származik.

Természetesen emeljük ki a lakás előnyeit, hangsúlyozzuk ki azokat az adottságokat, melyek vonzóvá tehetik az ingatlant a leendő bérlő számára. Például egy csendes utcában elhelyezkedő, teljesen felújított, gépesített, erkélyes, világos lakás, amely azonnal költözhető, ráadásul mellé alacsony rezsi társul, rövid idő alatt elkelhet, ha előnyeit tartalmazza a hirdetés.

Írhatunk a környékről is, hogy mit találhat a közelében, de itt is vegyük figyelembe, kinek szól a hirdetés. Fontos lehet, hogy a város mely részében helyezkedik el az ingatlanod, vagy éppen van-e buszmegálló a közelben.
Ha a fiatalokat célozzuk, említsük meg a közelében lévő egyetemeket, népszerű bevásárló- és szórakozóközpontokat, a közlekedési lehetőségeket (pl: buszmegálló), vannak e üzletek, melyet szívesen látogatnak a diákok.

Ha családosoknak hirdetünk, akkor az óvodák, iskolák, játszóterek jelenthetnek plusz pontot a lakáskereső szemében.
A felszereltségnek és bútorozottságnak a részletes, korrekt leírása is elengedhetetlen. Amennyiben bútorozatlan, kihangsúlyozhatod, hogy az igény szerint berendezhető.

A lakás minden lényeges paraméterét adjuk meg a hirdetésben Pl.: mekkora a méret, hány négyzetméteres, a panel hányadik emeletén található, van-e lift, milyen a fűtés típusa (pl: cirko), hány szoba van, felújított lakás-e, esetleg külön helyiségben található a WC, erkélyes-e.
Fontos, hogy mindig írjunk néhány szót a bérleti díjról, a várható rezsi költségekről (alacsony vagy plusz rezsi költséggel kell-e számolni), a közös költség mértékéről, és a jó minőségű, szépen megkomponált fotók mellé egy alaprajz is mindig jól jöhet.

3. HOGYAN?

A hosszútávú lakáskiadás során két eshetőség közül választhatunk. Vagy mi magunk bíbelődünk a lakáshirdetés megfogalmazásával, a fényképek elkészítésével és a hirdetés feladásával, vagy szakemberre bízzuk.

Az lakáskiadással foglalkozó cégek a legtöbb esetben rendelkeznek saját hirdetési felülettel, és elkészítik számunkra az ideális lakáskiadás hirdetést is.
Ha nincs időnk a hirdetéssel bajlódni, vagy nem akarunk a telefonokkal, e-mailekkel, lakásbemutatással foglalkozni, átvállalják ezeket a teendőket is. Szintén pozitív érv a lakáskiadással foglalkozó szakemberek mellett az, hogy már jól bejáratott ügyfélkörrel rendelkeznek.

Lakákiadás Költözés

4. HOL?

Erre a kérdésre a legkönnyebb és egyben a legnehezebb választ adni.
Könnyű, hiszen hirdetni ma már gyakorlatilag bárhol lehet, de a kérdés, hogy érdemes-e.

Hirdethetünk kifejezetten erre specializálódott oldalakon, a közösségi médiában vagy akár a korábban már említett lakáskiadással foglalkozó cégek portálain. Vannak ingyenes és fizetős hirdetési felületek, biztosíthatunk lakáshirdetésünk számára extra kiemelést, elérhetőséget, a lehetőségek tárháza szó szerint végtelen.
Törekedjünk a minőségi hirdetésre, hiszen minél rövidebb ideig áll üresen a lakás, annál jobban járunk.

5. MIÉRT?

Ez a szempont az úgynevezett „extra-faktor”.
Miért éppen a mi lakásunkat válassza a potenciális bérlő?
Mitől jobb a mi ajánlatunk, szemben a többiekével?
Vagyis milyen extrát tudunk nyújtani?

Manapság rengeteg kiadó lakás van a piacon, amik közül válogathatnak a bérlők, számtalan hirdetés kerül az útjukba.
Egy jó lakáskiadás hirdetés feladata az is, hogy kiemelkedjen a többi közül. Ehhez meg kell próbálnunk valamilyen extrát nyújtani, akár képileg, akár a szövegben.

Kiado Lakas Tulajdonsagai
Emeljük ki az ingatlan minden extrával bíró tulajdonságát

Gondold át az egyéb lehetőségeket, például néhány igényesen megkomponált hangulatfotó odavonzza a tekintetet a hirdetésre, szóval bátran használj képet, képeket.

Ha nem jöhet kisállat a lakásba, hívjuk fel rá a figyelmet! Ha az ingatlan gépesített, berendezett, a konyha vadiúj bútorral vagy egyéb kényelmi funkcióval felszerelt, hangsúlyozzuk ki!
Egyszóval a lakáskiadás hirdetés tartalmazzon minden olyan extra, kedvező tulajdonságot, melytől ajánlatunk különleges lehet a bérlő számára! Igyekezzünk tartalmilag és vizuálisan is figyelemfelkeltőek lenni!

Amennyiben ezt a néhány apróságot észben tartjuk a lakáskiadás hirdetés készítésekor, szinte garantált a siker, segítségével szinte azonnal kiadhatod a lakást.

Scroll to Top